Na ecolightach ruszyła kampania promująca książkę pt. Willow. Jej autorką jest Virginia C. Andrews. „Willow” to pierwszy tom nowej sagi autorki. Bohaterką jej najnowszej książki jest Willow de Beers – adoptowane dziecko, żyjące w bolesnym rozdarciu pomiędzy ukochanym tatą a egoistyczną, bezwzględną matką. Po śmierci rodziców Willow znajduje pamiętnik ojca, poznaje dalszy ciąg rodzinnego sekretu, który burzy podstawy jej świata. Powieść w sam raz na długie zimowe wieczory.
Popularność V.C. Andrews przyniosła książka „Kwiaty na poddaszu”. Inne jej publikacje tworzące prawie dwadzieścia bestsellerowych serii, osiągnęły łączny nakład ponad 106 milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na dwadzieścia dwa języki.
„Willow” to pierwsza część cyklu o rodzinie de Bers. Kolejne tomy wkrótce ukażą się nakładem Prószyński i S-ka.
Kampania realizowana jest na 4 ekranach i potrwa od 10 do 31 stycznia 2017 roku.