Promocja książki WIllow

Na ecolightach ruszyła kampania promująca książkę pt. Willow. Jej autorką jest Virginia C. Andrews. „Willow” to pierwszy tom nowej sagi autorki. Bohaterką jej najnowszej książki jest Willow de Beers – adoptowane dziecko, żyjące w bolesnym rozdarciu pomiędzy ukochanym tatą a egoistyczną, bezwzględną matką. Po śmierci rodziców Willow znajduje pamiętnik ojca, poznaje dalszy ciąg rodzinnego sekretu, który burzy podstawy jej świata. Powieść w sam raz na długie zimowe wieczory.

Popularność V.C. Andrews przyniosła książka „Kwiaty na poddaszu”. Inne jej publikacje tworzące prawie dwadzieścia bestsellerowych serii, osiągnęły łączny nakład ponad 106 milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na dwadzieścia dwa języki.

„Willow” to pierwsza część cyklu o rodzinie de Bers. Kolejne tomy wkrótce ukażą się nakładem Prószyński i S-ka.

Kampania realizowana jest na 4 ekranach i potrwa od 10 do 31 stycznia 2017 roku.

 

 

 

Informacje na temat przetwarzania przez Cityboard Media Sp. z o. o. danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

Realizacja: Cityboard Media - Reklama zewnętrzna - Reklama internetowa