Od czwartku (12.01.2017) rusza kampania promocyjna książki pt. Oryks i Derkacz autorstwa Margaret Atwood. Cityboard Media objął patronatem medialnym tę publikację.
Kto przeczyta Oryks i Derkacza, inaczej spojrzy na świat. Dlaczego? Bo autorka przenosi nas do nieodległej przyszłości, która wygląda aż nazbyt znajomo. Książka opowiada historię Yeti, który usiłuje przetrwać w świecie, w którym być może jest ostatnim człowiekiem. Ziemię nawiedziła zaraza, która zgładziła ludzkość. Yeti nie może się pogodzić ze śmiercią swojego najlepszego przyjaciela Derkacza i ukochanej ich obu - Oryks. Yeti wyrusza w wędrówkę przez bujny gąszcz, który porasta tereny wielkiego miasta, opustoszałego w wyniku prowadzonych przez potężne korporacje niebezpiecznych, niekontrolowanych eksperymentów z inżynierią genetyczną. Gdzie dotrze? Tego dowiecie się już po lekturze.
Kampania reklamowa książki będzie realizowana na 4 nośnikach ecolight. Potrwa do 25 stycznia 2017 roku.