Ruszyła kampania reklamowa nowej płyty Erica Claptona. „I Still Do” to już 23 album w dyskografii legendarnego muzyka. Płyta powstała we współpracy ze słynnym producentem Glynem Johnsem. Johns, który produkował płyty dla The Eagles, The Rolling Stones, Led Zeppelin czy The Who, pracował już wcześniej z Claptonem nad kultowym dziś albumem „Slowhand”.

„Nareszcie nadarzyła się okazja, żeby znowu nagrywać z Glynem Johnsem, akurat w sam raz na 40-tą rocznicę wydania Slowhand!” – mówi Clapton.

 

Album „I Still Do” zawiera 12 utworów. Ilustrowana okładka płyty , która przedstawia świetny portret Claptona, jest dziełem uznanego artysty – Sir Petera Blake’a znanego z takich projektów jak „Stanley Road” Paula Wellera czy „Sgt.Pepper’s Lonely Hearts Club Band” The Beales.

Kampania potrwa do 2 czerwca i będzie realizowana na 5 nośnikach ecolight.

 

 

 

 

Informacje na temat przetwarzania przez Cityboard Media Sp. z o. o. danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

Realizacja: Cityboard Media - Reklama zewnętrzna - Reklama internetowa