„Kobiety z ulicy Grodzkiej. Matylda” – to tytuł najnowszej książki Lucyny Olejniczak. Powieść ilustruje losy potomków krakowskiego aptekarza Franciszka Bernata. Akcja książki rozgrywa się w latach 30. dwudziestego wieku. Matylda Borucka, córka Wiktorii Bernat, nie chce kontynuować rodzinnej tradycji. Nie interesuje jej prowadzenie apteki, pragnie zostać aktorką. Tragiczny wypadek matki sprawia, że dziewczyna dowiaduje się, iż nie jest córką mężczyzny, którego dotąd uważała za ojca. Antoni Borucki opowiada jej dramatyczną historię pierwszej miłości i brzemiennej w skutkach podróży młodej Wiktorii do Paryża. Matylda postanawia iść własną drogą i zrealizować swoje marzenia. I wtedy pojawia się ktoś, kto zapewnia, że pomoże jej zrobić karierę w filmie…

Autorka powieści z zawodu jest laborantką medyczną. W swoim dorobku ma powieści: „Jestem blisko”, „Wypadek na ulicy Starowiślnej”, „Opiekunka, czyli Ameryka widziana z fotela” (nagroda na Festiwalu Literatury Kobiecej w Siedlcach w 2014 roku, za powieść o tematyce wykluczenia) i „Dagerotyp. Tajemnica Chopina”.

Kampania promująca powieść obejmie 4 ekrany ecolight i potrwa do 4 lipca br. 

Informacje na temat przetwarzania przez Cityboard Media Sp. z o. o. danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

Realizacja: Cityboard Media - Reklama zewnętrzna - Reklama internetowa