"Sen na pogodne dni" na ecolight
Cityboard Media został patronem medialnym najnowszej książki wydawnictwa Luna pt. „Sen na pogodne dni”.
Mobile Trends Conference
Mobile Trends Conference na ekranach ecolight w Warszawie. Na naszych nośnikach ruszyła kampania promująca kolejną odsłonę konferencji. Tym razem jest ona przeznaczona dla branży finansowej.
Kampania BohaterON
Kampania BohaterON na nośnikach ecolight. Nasze ekrany ledowe w Warszawie promują kampanię poświęconą uczestnikom Powstania Warszawskiego.
Kampania wspierająca małą Tosię
Pomagamy małej Tosi, która cierpi na rdzeniowy zanik mięśni. Na nośnikach ecolight w Warszawie ruszyła kampania informująca o zbiórce pieniędzy na terapię genową Antosi.
"Skowyt nocy" na ecolight
Ruszyła promocja nowej książki Krzysztofa A. Zajasa pt. "Skowyt nocy". Kampania outdoorowa jest realizowana na 4 ekranach LED ecolight w Warszawie.
Roksana Węgiel debiutuje na ecolight
Ukazał się debiutancki album Roksany Węgiel.Płyta zwyciężczyni Eurowizji Junior 2018 oraz pierwszej edycji The Voice Kids promowana jest na nośnikach ecolight.
Lion Shepherd - kampania na ecolight
Zespół Lion Shepherd reklamuje na nośnikach ecolight swoją najnowszą płytę zatytułowaną "III". Płyta ukazała się nakładem Universal Music Polska. Dziś ruszyła kampania promująca to wydawnictwo muzyczne.
Fundacja Szczęśliwej Drogi
Fundacja Szczęśliwej Drogi rozpoczęła kampanię na ekranach LED ecolight w Warszawie. Fundacja po raz pierwszy reklamuje swoją działalność na nośnikach ecolight zachęcając do przekazywania 1 procenta podatku.
Fundacja Onkologiczna Alivia na ecolight
Na ekranach LED ecolight w Warszawie ruszyła kampania Fundacji Onkologicznej Alivia. To już druga akcja reklamowa Fundacji na nośnikach ecolight. Poprzednia kampania była realizowana w marcu i kwietniu 2018 roku.